Menu
Košarica

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Rescue.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S Spletno trgovino Rescue.si (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Longis d.o.o. (v nadaljevanju »prodajalec«). Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.


Za nakup ali uporabo izdelkov iz spletne trgovine Rescue.si morate biti starejši od 18 let. S potrdilom strinjanja s spodaj navedenimi splošnimi pogoji hkrati potrjujete, da ste starejši od 18 let.


POMEMBNO!!!

Za izdelke z oznako NMP Slovenija,  kupec/naročnik blaga prodajalcu jamči, da je vključen v sistem Nujne medicinske pomoči Slovenije in da ima s strani pristojne organizacije ( sekcije/zveze/zbornice/ministerstva) dovoljenje za vključevanje in opravljanja dela v nujni medicinski pomoči. Kupec kateri nima ustreznih dovoljenj ne sme izbrati končne dodelave izdelka z oznakami NMP.

Če kupec nima dovoljenja/licence za opravljanja dela bodo oznake NMP (Nujna medicinska pomoč) na izbranih izdelkih zamenjane z mednarodnim simbolom ˝zvezde življenja˝ (Star of life).

( https://www.uradni-list.si/files/2015/RS_-2015-081-00009-OB~P005-0000.PDF)


PRIMER ZAMENJAVE, KADAR KUPEC NIMA USTREZNIH DOVOLJENJ:


OSTALI SPLOŠNI POGOJI:



Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  • d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • e) pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
  • f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • g) način plačila in dostave,
  • h) časovno veljavnost ponudbe,
  • i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.


Ponudba artiklov

Artikli ponujeni preko spletne trgovine Rescue.si so del ponudbe podjetja Longis d.o.o.. Cene artiklov so predstavljene kot maloprodajne cene in  vsebujejo davek na dodano vrednost (DDVja) in ne vsebujejo stroškov pošiljanja. Občasno cene nihajo glede na aktualne promocije in akcije.
 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun ponudnika po izdanem predračunu
  • po povzetju ob dostavi
  • preko Paypal sistema

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).
 

Cene

Cene vsebujejo Davek na dodano vrednost (DDV), saj je podjetje Longis d.o.o.  davčni zavezanec za DDV.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu "Naročilo potrjeno"). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

 

Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti (popusti na izdelke, brezplačna poštnina...) pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo objavi ponudnik na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.

Kako uporabim promocijsko kodo (kupon)?

Promocijska koda je alfanumerični niz znakov, ki se jo kot prijavljen uporabnik vnese na strani "Košarica" pod opcijo "Želim uporabiti kodo kupona". Po kliku na omenjeno opcijo se uporabniku odpre polje "Vpišite kodo kupona", kamor vnese alfanumerični niz znakov. Za tem se s klikom na "Uporabite kupon" v sistemu samodejno aktivira kuponu pripisana ugodnost in v košarici izdelkov postane razvidno, da je kupon bil aktiviran.
 

Postopek nakupa (statusi naročila)

1. Naročilo sprejeto/ V obdelavi
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo v obdelavi. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte na naslov info@rescue.si z jasnim naslovom sporočila "Odstop od naročila" in številko naročila navedeno v elektronski pošti.

2. Naročilo potrjeno
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Preko elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. V slučaju, da je dobavna doba daljša kot 5 delovne dni in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, kateri bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca bodisi dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču. Za izdelke po naročilu si pridržujemo pravico dobave v 45 dneh od prejetega naročila. Realno blago po naročilu dostavimo v roku 1- 7 dni od prejetega plačila.

3. Predano v dostavo
Ponudnik je blago pripravil in ga predal dostavni službi ter o tem po elektronski pošti obvestil kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu sporoči dostavno službo in predviden datum dostave.
 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Pri prodaji blaga po pošti ima potrošnik po Zakonu o varstvu potrošnikov (43. člen) pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-poštni naslov info@rescue.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (od odstopa od nakupa).

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano (neuporabljeno), v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Ustekleničeni izdelki se smatrajo kot potrošni material, zato je vračilo blaga onemogočeno, razen v primeru, ko je steklenica v še neodprtem stanju (z isto količino) in embalaža nepoškodovana.
Pri vračilu artiklov, kjer je bila koriščena promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika. 

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na transakcijski račun (bančni račun, TRR) kupca.  

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe (14 dni od prevzema blaga) se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. 
 

Reklamacija (Vračilo blaga)

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 14 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da izpolni zahtevek za vračilo blaga na spletni strani www.rescue.si oz. ( https://rescue.si/index.php?route=account/return/add) . Kupec bo v najkrajšem možnem času po elektronski pošti ali po telefonu obveščen o nadaljnih korakih za vračilo blaga. Celoten postopek vračila bo voden in evidentiran elektronsko preko elektronske pošte z aktivno posodobljenimi statusi postopka vračila.
 

Dostava

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku. Ponudnik se bo trudil, da naročeno blago odpošlje najkasneje naslednji delovni dan po naročilu. Čas dostave je odvisen od pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk in nanj ponudnik nima vpliva. Za personalizirane izdelke si pridružujemo pravico za izdelavo/dodelavo 5 delovnih dni od plačanega naročila...vendar v skladu z politiko dobre prakse izdelke odpošljemo- če je le mogoče že nasledni delovni dan.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in je del končne cene naročila.
Strošek dostave je fiksen in vključuje stroške dostave in stroške pakiranja in priprave, a v primeru, da je skupni znesek naročila višji od 35 EUR, se pri nakupu v košarici ("Način dostave") aktivira opcija za brezplačno dostavo. Kupec mora možnost izbrati ročno.
 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Sistem spletne trgovine Rescue.si ne hrani bančnih podatkov kupca. Način plačila Paypal poteka preko vmesnika Paypal, kjer komunikacija med kupcem in plačilnim posrednikom poteka v varovanem načinu in ni vezana na sistem Rescue.si.

Ponudnik bo zgoraj navedene osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.


Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.
 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh, kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva ali škodijo ugledu ponudnika. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen Obligacijskega zakonika). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@longis.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.


Zloraba in neupravičena uporaba uradnih oznak NMP Slovenija


Vsakršna zloraba uporabe logotipa NMP (Nujna medicinska pomoč), bo ustrezno obranavana in prijavljena. Za vso nastalo škodo in neupravičeno uporabo uradnih oznak NMP odgovarja izključno kupec/naročnik izdelkov.

Želimo vam čim boljšo uporabniško izkušnjo!
Ekipa Rescue.si